Verkko ongelmia

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by zelmok, Feb 4, 2008.

  1. zelmok

    zelmok Member

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mulla pitäisi olla 1 megan netti. Asia on kuitenkin niin, että kaikki latautuu maksimissaan 50 kt/s. Erinäisissä internetin nopeustesteissä tulos on 50:in paikkeilla ja utorrentin kultainen yläraja on 51,jotain. Itse en ymmärrä mikä on vikana. Meillä on Elisan laajakaista ja Buffalo AirStation WBR2-G54 reititin. Tämä on minulle suuri ongelma ja se vaikeuttaa elämääni huomattavasti. Niin ja aina kun alotan latauksen nopeus ensin nousee 120 kt/s, mutta siitä se alkaa laskemaan ja pysähtyy 50 kt/s. Tämä kiinnitti huomioni, sillä se vaikuttaa mielestäni kovin oudolta. FlashGetillä lataessani nopeus aina pomppaa 100:aan ja taas laskee 50:iin ja taas pomppaa 100:aan jne. Tarvisin ratkaisua tähän ongelmaa.
     
  2. Kantti

    Kantti Member

    Joined:
    Jul 9, 2006
    Messages:
    64
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mitä vauhtia tämä latautuu? ftp.funet.fi/dev/100Mnull
    katso myös Ctrl+Alt+Del -> verkko(ainakin XP:ssä) minkälaista käyrää lataus tekee.
     
  3. zelmok

    zelmok Member

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Se lataa 50,9 kt/s. Tosin taas aloitti latauksen 100:sta.
     
  4. UUTTU

    UUTTU Guest

    Tarkasta, että sinulla on uusimmat firmwaret ja ajurit. Itselläkin tökki aluksi, kunnes latasin ne Buffalon sivuilta.
    http://www.buffalo-technology.com/support/downloads/

    Itsellä Wireless G 125 high speed reititin kiinni Zyxelin modeemissa ja läppärissä Buffalon USB- adapteri. Salattu WLAN AOSS yhteys. Minulla on 2 megan yhteys kotona. Latausnopeus on tällä hetkellä 200-215 kt/s.

    Eihän sinulla ole muita laitteita, jotka käyttävät verkkoa ja onhan verkkosi salattu ettei kukaan muu hyödynnä sitä??
     

Share This Page