Mulle kävi kans näin et mun ulkoinen kovalevy on ennen ollut kiintolevyjen kohdalla mut nyt ku käynistelin windowsia niin ensinnäkään se ei avannut sitä mitä haluat tehdä ikkunaa ja toiseksi se muutti sen verkkoasemaks. Minulla on koneelle verkkoasemia sen takia koska käytän niitä työpaikan sisäisessä verkossa mutta eivät ne kotoa toimi. Mutta nyt yksi niistä toimii kannettvan kovalevyn paikkana. Miten saan kovalevyn takaisin kovalevypuolelle ja miten saan sen mitä haluat ikkunan kyselemään kun lyön virrat päälle kovalevyyn.
No toin kyselyn saa ainakin päälle kun esim. resursienhallinassa oikee klikaa sitä kovoa ja valitsee properties niin sieltä ilmestyy tämmönen välilehti ->
kokeileppa poistaa verkkolevyt ja kytke bootin jälkeen ulkoinen levy, todennäköisesti windows varannut samankirjaimen verkkolevylle ja ulkoiselle.
Jos toi on tapaus voit myös kokeilla muuttaa siirettävän kovalevyn asema tunnusta... Käynnistä / Ohjauspaneeli / Valvontatyökalu / Tietokoneen hallinta / Levynhallinta...