Verkkokaupasta

Discussion in 'Televisiot' started by Tommen123, Jan 23, 2007.

  1. Tommen123

    Tommen123 Member

    Joined:
    Jan 23, 2007
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tere,

    olen tuossa meinannut ostaa (meinaamiseni on kestänyt jo tovin) LCD näytön. Ja nyt olen katsonut, että verkkokaupassa on hyvään hintaan Sonyn 32V2500.
    Kävin katsomassa vastaavaa televisiota eräässä toisessa liikkeessä ja siellä sanoivat, että Verkkokaupan kanssa on ollut hankaluuksia huollon hoitamisessa. Olisiko jollakulla positiivisia tai nekatiivisia kokemuksia asiasta?
     
  2. Noranti

    Noranti Regular member

    Joined:
    Mar 28, 2006
    Messages:
    393
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Näitä vehkeitä ei huolla kuin muutama (yksi??) firma koko maassa. Itseltäni hajosi vastaava laite (takuuaikana), otin yhteyttä suoraan Powermilliin Espoossa, hakivat ja toivat takaisin samalla viikolla (korjattuna, kaikki ilmaiseksi). Ostopaikalla ei ole merkitystä kunhan on kuitti tallessa. Eivät edes kysyneet ostopaikkaa kun sovin asiasta suoraan Powermillin kanssa.
     
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Joined:
    Jan 12, 2005
    Messages:
    4,410
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Heh tarkoitaakohan sitä ettei kannata ostaa koska huollon kanssa vaikeuksia, niinkuin vaatii sitten hirviästi huoltoa?
    Et sattunut kysymään myyjältä.
    Myyntikikka tuokin, todella vakuttavaa älä vain osta tuolta toisesta liikeestä.

    Sonyn PC-näyttöjen huolto:
    InfoCare Finland Oy Ab
    Vitikka 2
    02630 ESPOO
    Puh. (09) 341 7720
    http://www.sony.fi/view/ShowArticle.action?article=1076414727555&site=odw_fi_FI

    Verkkokaupasta...
    Tukiasiat:
    Aina meille, paitsi monitorit: Infocare Finland Oy / 09-3417720, Televisiot: Telehuolto Niinimaa / 09 329 40 400, PS2: Egmont Entertainment Oy, puh. (09) 4764460, CD-RW/DVD-asemat puh. 010806570 (eng), www.sonydvd-link.com. Valmistajan takuulappu pakollinen. Sonyn huolto avoinn ark. klo 9-17.
     
  4. Tommen123

    Tommen123 Member

    Joined:
    Jan 23, 2007
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Juu, ei ole ollut tapana ostaa liikkeestä jossa myyjät mollaavat toisia firmoja, varsinkin jos ei itse satu olemaan samaa mieltä.
     
  5. laga

    laga Member

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ei mulla koskaan ole ollut ongelmia Verkkokaupan huollon kanssa.

    Verkkokaupan takuut on asia erikseen. Mikäli tuotteet on jotain erikoisempia tai ranskantuonteja niin eihän niistä koskaan saa oikein selvää kuka hoitaa takuut ja missä ja milloin...

    Sonysta sen verran, että tuo alkaa olla jo sopiva LCD kenelle vain. Hinta alle 1200 ja meikäkin ostaa =)

    Ja tosiaan, kuluttaja voi vaatia myyjäliikkeen hoitamaan takuunalaiset huollot TAI voi viedä itse valmistajan valtuuttamaan huoltoon takuuvioissa, TAI voi ottaa yhteyttä VALMISTAJAAN ja kysyä mielipidettä asiasta.

    "kts. kuluttajansuojalaki."
     
  6. Tommen123

    Tommen123 Member

    Joined:
    Jan 23, 2007
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Juu, tässä pitäisi vielä uskotella itselleen, että 1500€ ei ole liikaa telkkarista!
     
  7. Noranti

    Noranti Regular member

    Joined:
    Mar 28, 2006
    Messages:
    393
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jep mutta hyvää ei halvalla saa, itselläni nykyään 40V2500 (se ei ole temppuillut). Epäilemättä 32:nen on yhtä hyvä, suosittelen!
     

Share This Page