Kenelläkään kokemusta verkkokaupan omista muisteista? Ite oon aatellu ostaa 2x 512MB DDR 400MHz PC-3200. Ja yksi muistikampa maksaa vain 86 €. Tulee vaan mieleen et onkohan toi muistin laatu huonompaa, ku esim. Samsungin ja Kingstonin vastaavat muistit maksaa n.45% enemmän.
Kingstonin muistissa on ainakin elinikäinen takuu ellei itse hajota sitä siten ettei mene takuuseen..
Jos ett aio kellotella niin kyllä niillä pärjää.Yleensä halvat muistit ei kestä kellotteluu kunnolla.Myös halpoja muisteja käyttäneenä voin kertoa että jos kone alkaa kaatuilemaan ynnä muuta epävakautta ilmenee niin tiedät mistä alkaa vikaa etsimään.
Elinikäinen takuu! Sehän on vain mainoskikka ja hyvä sellainen. Ajatelkaapa, jos olisitte 8 vuotta sitten ostaneet muistia, jossa olisi ollut elinikäinen takuu. Mitä oikeastaan tekisitte sillä koneella ja muistilla tänä päivänä? Ongelma jätettä! Mistä luulette saavanne 15 vuoden kuluttua 512Mb ddr 400 muistia? Kukaan ei taatusti valmista ja varastoi kaikkia muistityyppejä vuosikymmeniksi eteenpäin elinikäisen takuun varalta.
Ellei itse hajoita mitäs toi on? ainahan ne on ite hajotettu tavalla tai toisella. Kootuista myyjien selityksistä vois kasailla pienen runokirjan esim. onko asennukseen tarvittavaa pätevyyttä kysyi yks 1,5 vuoden käytön jälkeen, mikä alue, oli ukkosta, sähköpiikki laskuta sähköyhtiötä, konetta kuormitettu liikaa, oliko ranneke??? Jumalaut jos ei valittjan pokka pidä niin susi kpl jää vetävään käteen.
Tunkee sen muistipalikan vaikka väärinpäin. Tiedän yhden tapauksen ja liikkeessä ne tiesi heti minkä takia se oli hajonnut.