Verkkokortti hajalla?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by ppooqq, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ppooqq

ppooqq Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on tommonen Telewellin TW EA200 ADSL ja DLinkin DES-1005D.

Ongelma on se, että läppäriin verkkokaapelin laittaessa vihreä valo palaa aluksi, mutta vähän ennen käyttäjävalikkoon pääsemistä se sammuu ja käyttäjälle mennessä se sanoo, ettei verkkoja ole havaittavissa.
    Toisella koneella samalla kaapelilla netti toimii. Sitten on yks kaapeli, jolla ei toimi kumpikaan kone.
    Ping 127.0.0.1 - jutun oon tolla läppärillä iskenyt ja se sanoo, että hävikki on se 0%. Kun laittaa ipconfig, se sanoo jotain "Windows IP-määritykset".
    Oon kokeillut tossa dlinkissä vaihdella portteja.
    Kun menee laitteenhallintaan, kaikki verkkohommat on siellä keltasella ja huutomerkillä.

Onkohan kortti hajalla? Pitäskö ladata joku ajuri? Vai onko joku noista modeemeista rikki? Auttaisko jos vaihtais langattomaan nettiin? Tai hommais Mokkulan? :D
    Olisiko jotain voinut mennä rikki siinä kun muutin toiseesta huoneesta toiseen ja modeemien paikkoja vaihtelin ym?

Toivottavasti en ollut hirveen epäselvä, en oo kovin mestari tietokoneiden kanssa, mut tää sivusto tuli Googlella niin ajattelin et en mitään menetäkään vaikka kysyisin. Kiitti vastauksista!

------------
    PROBLEM SOLVED!! hommasin HP:n sivuilta jonkun Wifi-ajurin. en kyllä tiedä miten semmonen sitten yhtäkkiä lakkaa toimimasta mut nyt toimii. :)

Last edited: May 26, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page