Verkkokovalevyn asennusongelma!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Wippeli81, Apr 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wippeli81

    Wippeli81 Member

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Hello gurut!

    Tämä kai kuuluu tälle alueelle kun verkosta kuitenkin on kyse.

    Eli ostin Lacie 1Tb Ethernet Big diskin ja nyt olen vaatimattomilla kyvyilläni yrittänyt saada sitä toimintaan. Laitteistona mulla on Telewell TW-EA501 ADSL -modeemi ja siinä kiinni Buffalo Air Station G54 langaton mötikkä. Olen kytkenyt ethernet piuhan lacien ja Telewellin välille ja kun mukana tulleen configurator cd:n käynnistelen niin asennus-wizard aloittaa ihan hyvin mutta tulos on seuraavanlainen:

    "Congratulations! Your Ethernet Disk(s) has been set up successfully! Select the Ethernet Disk and click on the Connect button to access to it."

    Ainoa vaan ettei siihen listaan tule mitään mitä klikata. Eli jään tähän kohtaan missä pitäisi valita levy ja painaa connect. Koneessa on käytössä myös zonealarmin palomuuri mutta koetin jo kytkeä sen pois päältä jos se vaikka blokkaisi. Yritin myös laittaa ethernetkaapelin suoraan lacien ja buffalon väliin mutta silloin se herjaa että on väärin kytketty. Ehkä en nyt näe jotain yksinkertaista juttua tässä mutta jos joku viitsisi/osaisi auttaa niin olisin kiitollinen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page