Verkkosovittimen winupdate

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by weirdfell, May 30, 2013.

  1. weirdfell

    weirdfell Regular member

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    283
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Juuh eli win updatessa olisi päivitys tarjolla mun koneen Nvidia nForce 10/100/1000 .
    No minä lataan ja asentaa sen, buutin jälkeen en kuitenkaan pääse nettiin enää, vaan ilmoittaa vajaasta tai puuttuvasta liitettävyydestä. Käyn kurkkimassa asetuksista mutta mikään ei ole muuttunut! Mikä neuvoksi? En tiedä tuoko uusi päivitys oleellista , mutta koska sellainen on tuoreeltaan tämän vuoden maaliskuussa julkaistu, päätin hyödyntää sen, mutta miksi nettiin tulee block? Hmm
     
  2. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Kokeile palauttaa Windows palautuspisteiden avulla päivitystä edeltävään aikaan. Jos netti toimii tällöin hyvin niin tuossa ajurissa on jotakin mätää.

    Ja varmaan kokeilit koneen uudelleen käynnistystä?
     
  3. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    Sama on mulla realtekin integroidun piirin kanssa - ilmoittaa päivityksen jälkeen, että ei toimi. jos en väärin muista, niin taisin korjata sen siten, että asensin emolevyn mukana tulevalta rompulta ajurin uudelleen.. ja sen jälkeen en winupdatesta mitään ajuripäivityksiä ole enää ladannut vaan haen tarvittavat päivitykset (ei ole tarvinnutkaan) aina laitteen valmistajan sivuilta.

    palautuspiste auttaa myös.
     
    Last edited: May 31, 2013
  4. weirdfell

    weirdfell Regular member

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    283
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Yuup. Tyydyn tähän ratkaisuun ja haen valmistajalta jos tarvetta on. Kiitän vastanneille :)
     

Share This Page