Verkkoyhteyden käyttölupa vanhenee...

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by kysyja, Oct 16, 2007.

  1. kysyja

    kysyja Member

    Joined:
    Oct 16, 2007
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jännä juttu. Minulla on modeemi mallia THOMPSON TCW710 ja tänään tsekkailin asetuksia... Huomasin että verkkoyhteyden käyttölupa vanhenee ensi viikon tiistaina? Eli 23. lokakuuta, 2007? Ei mitään havaintoa miksi näin. Vaihdoin USB-liitännän welhon suosituksesta vielä Ethernet-liitäntään mutta muutosta ei silti tapahtunut. Käyttöoikeuden vanheneminen kuitenkin siirtyy eteenpäin kun modeemin sammuttaa ja käynnistää uudestaan. Osaako joku sanoa onko tämä nyt ihan OK ja onko jollain muulla ollut tällaista? Ja mitä silloin 23.päivä sitten tapahtuukaan? Kiitos vastauksista!
     
  2. kysyja

    kysyja Member

    Joined:
    Oct 16, 2007
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Niin ja siis Welho juuri varmisti ettei ole mitenkään kyse tilauksen erääntymisestä tms. Onko tämä joku virusohjelmien päivityssysteemi? Tuo modeemi saattaa hiukan sekottaa tossa, ei ole kyse modeemin asetuksista vaan verkkoyhteyden tilasta. Yhteyden ei siis pitäisi kadota, mutta mitä tuolloin 23.pv tapahtuu, kellään mitään havaintoa/arvauksia. Johonkin ohjelmalisensseihin Welho viittasi...?
     
  3. vempula88

    vempula88 Member

    Joined:
    Oct 10, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ihan normaalia tuo on. Itse huomasin kans joskus saman, ja kun "lupa" vanhenee, niin uusi noudetaan ISP:ltä automaattisesti. Ainakin tälläin olen ymmärtänyt.
     
  4. kysyja

    kysyja Member

    Joined:
    Oct 16, 2007
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    aivan, niinhän se meni :) kiitoksia kuitenkin kärsivällisyydestä kun vähän rajoitteinen näiden koneiden kanssa olen...
     

Share This Page