verkkoyhteys

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by artsu, Jan 30, 2005.

1. artsu

artsu Regular member

Trophy Points:
    26
    mistä johtuu että yhtäkkiä koneeni ei pysty jakamaan tiedostoja toisen koneen kaa. toises konees näkyy kyl mun kone mut mun konees ei näy sitä toista konetta. ongelma tuli sen jälkeen ku asennin norton internet securityn. voisko mahdollisesti palomuuri estää lähiverkon käytön. jos näin on niin mitä asetuksia mun pitää muuttaa vai pitääskö suosista pistää palomuuri pois käytöstä kun haluan siirtää tiedostoja.

2. nc123

nc123 Member

Trophy Points:
    11
    Käyppä määrittämässä palomuurin asetuksia, niin että yhteydet lehtiseen tulee luotettaviksi osoitteiksi esim. kotiverkon osoite alue 192.168.1.2-192.168.1.254 katso verkkoyhteyksistä mikä osoite alue on käytössä. Tämän jälkeen pitäisi verkko toimia oikein. Tuosta välilehtisestä en nyt oo enään aivan varma mutta toinen tai kolmas lehtinen se oli. Itse poistin norttonin ja siirryin F-securen käyttöön

3. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Sygatessa on suoraan lähiverkon valinta ja Tiedoston/tulostimien jako raksi. Ei tarvii valita kuin oikee verkkokortti.

Share This Page