http://www.hardocp.com/article.html?art=OTM5LDE= Tyypit asensivat Xboxiinsa vesijäähyn ja selittävät pilkuntarkasti miten se tehdään. Xbox360 käy erittäin kuumana, huolimatta hyvästä vakiojäähystä (kokeilkaa vain sitä ilmaa joka tulee boxin takaa) Ääniongelmaa jäähdytys ei kuitenkaan poista, koska suurin melu tulee DVD-asemasta josta lähtee erittäin paha melu. Itse en kuitenkaan aio asentaa, kun oma boxi hajosi (takuusen menee, ei ollut minun aiheuttama vika) ja toiseksi uskoisin että ei taidot riitä. [bold]Takuu ei tietenkään korvaa mitään jos onnistutte tyrimään vesijäähyn asennuksessa![/bold]
Miten toi voi olla mahdollista? Oliko pitkään päällä ja miten olet sijoittanut? Takuuseen tietysti menee, mutta kyllä uudessa kohtuullisen kalliissa laitteessa varmasti kaikenlaiset viat/ongelmat harmittaa.
Olihan se yhtäjaksoisesti melkein viikon tossa päällä. Mutta en nyt tuota sulamista isoksi ongelmaksi katso. Hivenen sauma irvistää. Mutta mitenkään itse toimintaan tuo ei vaikuta. Tietty hivenen hilpeyttä se nostattaa.
Joo, sain sellasen käsityksen et ois pahemminkin sulaneet muovit sieltä...kohtuullisen kauan olet päällä pitänyt
Iha uusi termikin tuli esille: "Ware -scannaa". Lähinnä tuo jäi tuohon vahingossa päälle enkä huomannut, etä sehän puhisee tossa nurkassa.