Terve. Ostin tossa viime viikolla mirai 32" lcd tv:n ja sit ton vga-vga piuhan. Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten sen saa toimimaan. eikö se kone tunnista tota tv:tä vai mikä siinä on? xp on käyttöjärjestelmänä. kiitosta etukäteen.
Jos sulla on kannettava niin täytyy painaa tiettyä näppäin yhdistelmää, että Vga signaali siirtyy TV:seen. Esim HP:n kannettavassta fn + F4. Pöytäkoneessa tarkista asetukset ohjauspaneeli -> näytön asetukset.
Pöytäkone on ja olen yrittänyt kattoa noita asetuksia mut en saa toimimaan. kaverilla on ainaki siel asetuksissa toisena näyttönä tv mut mä en saa sitä sinne.
Pitää ehkä "aktivoida" toinen näyttö näytönohjaimen asetuksista. Kenen piirisarjalla näytönohjain on, ATi, Nvidia, ...?
Oletko yrittänyt TV:tä toiseksi näytöksi vai oletko kokeillut pelkkää TV:tä näyttönä?? Eikö näytön ohjaimessa pidä olla kaksi kappaletta Ramdac tai muuten ei onnistu kahden eri kuvan katsominen?????? En tiedä montako Ramdac piiriä ohjaimessasi on!!! http://fin.afterdawn.com/sanasto/termit/ramdac.cfm
Olen siis ottanut näytön pois kokonaan ja laittanut ton vga piuhan näytön paikalle kiinni... on tuossa toinenki joku liitin mutta se on vähä erilainen... se on tollanen niinku vga piuhan se pää eli päinvastanen... pitäisikö hakea toisenlainen piuha jolla vois pitää kumpaaki yhtäaikaa kiinni eli siis tv:tä ja tietokoneen näyttöä?
Oletko kokeillut kytkeä toista tietokonetta siihen tv:seen? Ajattelin, että voisiko kyseinen liitäntä olla tv:ssä rikki tai sitten välikaapeli voi myös olla viallinen????
ostin kummanki viime viikolla tv:n ja piuhan et tuskin ne ainakaan on rikki. mut en ole kokeillu, pitääpi kokeilla.