Läppärissä on VGA paikka ja samoten Sonyn taulutelevisiossa.Ostin VGA-piuhan ja sain kuvan kyllä siirtymään telkkarin näytölle, mutta herjaa koko ajan tuntemattomasta signaalista ja säädä pc-lähtö ym. Ja kuva ei ole kuin puolentelkkarin kokoinen. Mikähän mahtaa olla syynä asiaan? Hertsit olen tarkastanut ja resulaatioita säätänyt,mutta mikään ei auta. Mistä se signaali ongelma johtuu? Kohta olen kaksiviikkoa jo tapellut asian kanssa mutta ei auta.
Sony KDL-32V5500. Mitä meinaat kuvatiloilla? Kokeilin kaukosäätimestä kokonäytön nappia,niin ilmoitti vain: "Toiminto ei käytettävissä nykyisen signaalin kanssa"
Vielä tarkennusta, työpöydän taustakuva tulee koko ruudun kokoisena ja ei herjaa mitään signaalista, mutta kun laittaa elokuvan pyörimään bs-playerilla, niin heti kuva pienenee ja alkaa herjaus tuntematon signaali,säädä pc-lähtö!? HERMO MENEE!!!!!!!!!!!
Kuvatiloilla meinaan resoluutio virkistystaajuus yhdistelmiä. Katselin TV:n speksejä ja siinä näyttäis olevan verkkopistoke ja mahdollisuus streamata videota koneelta TV:lle.
Joo itse painiskelin samantyylisen ongelman kanssa. Laitteistona läppäri ja vga, telkkarina Sony x3500 vga. Mulla ongelmat tuli 5m VGA kaapelilla joka tarkemmassa tarkastelussa oli ainoastaan 14 napainen, 1 pinni siis puuttui kaapelista. Lyhyellä täysin kytketyllä kaapelilla sain kuvan kondikseen täysillä 1920*1080 resoilla. Sit kun laitoin aina sen pitkän "viallisen" kaapelin, täydet resot eivät toimineet ja tuli kuvailemiasi virheitä ruudulle. Pienille resoilla sain toimimaan silleen että: Lyhyellä kaapelilla telkkariin kiinni ja resot minimiiin, sit pitkä kaapeli kiinni. Eli osta laadukas täysin kytketty vga kaapeli 15:llä pinnillä. Aina ei sano että kaikki pinnit olisivat kytketty vaikka päällisin puolin näyttäisi olevan kunnossa!