VHS - DVD

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by pekkapek, Dec 1, 2002.

1. pekkapek

pekkapek Member

Trophy Points:
    11
    Omistan Wintv-pvr-pci model 882. Haluaisin tietää mitä kaikkia ohjelmia minulla täytyy olla ja mitä asetuksia minun tarvitsee tehdä, jotta saisin hyvää kuvaa siirrettyä dvd-levylle.

2. chopper

chopper Moderator Staff Member

Trophy Points:
    66
    No ihan raakana avina vedät sen koneelle ja säädät sen jotenkin vobiksi, ei kyllä oo pahemmin avin vobiksi säätämisestä.

Ja kait sul on dvd-r asema ;)

3. pekkapek

pekkapek Member

Trophy Points:
    11
    Kyllä polttava dvd löytyy. Kannattaako se siis vetää avina vai kannattaako ottaa mpeg2 muodossa? Entä mitä ohjelmia tarviin? Millaisella kaapelilla mun kannattais vetää se?

4. Poy

Poy Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos tossa kortissa on mpeg koodekit siinä kortissa, niin kannattaa kokeilla millaista jälkeä se antaa. Softalla on aika raskasta lennosta koodata mpegillä. Jos raakaa biittiä kaappaa, niin asenna ainakin joku häviötön koodekki kuten huffyman-koodekki ja sulla olis hyvä olla nopea (udma päällä) ja tilava kovalevy kun sitä bittiä tulee, niin paljon ja joutuin. Sit vaan avi:n pakkaat tmpencillä vcd/svcd standardin mukaisesti. kaappauksen voit tehdä mukana tulleella ohjelmalla tai jollain vastaavalla. Kaapeli riippuu sun kortin liitännöistä. combo tai svhs on aika yleisiä.

Lisää ohjeita www.vcdhelp.com. Ja jos hyvää kuvaa haluut, niin svcd tai DivX.

Share This Page