VHS kaappauksessa kuva ei pysy paikallaan

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Juhoman, Jun 7, 2004.

1. Juhoman

Juhoman Regular member

Trophy Points:
    26
    Kaappaaja on ATI All-In-Wonder Radeon 9800SE

Näin olen liittänyt laitteet:
    VHS-nauhuri => Scart-palikka jossa Output valinta => komposiitti-johto => ATIn mukana tullut violettiboksi => Video-In

Olen kokeillut kahta eri ohjelmaa ja molemmissa kuva heittelehtii ja särisee, vaikka telkkarissa katsottuna ei ole mitään ongelmaa.

Mutta tuota ei esiinny kasetin hyvälaatuisissa pätkissä. Vain huonolaatuisissa nauhoituksissa.
    Eli hyvälaatuisissa kohdissa kuva pysyy paikallaan ja on sellainen kuin pitääkin.

Mitä voisin tehdä tälle?

Luulen, että framejakin tippuu koska kuva pätkii myös hyvälaatuisissa kohdissa jonkun verran.

Koneen tehot:
    AMD 2500+ prosessori
    512MB Dual-DDR muistit
    7200RPM 8MB kiintolevy
    Eli koneen tehoista ei pitäisi olla kiinni.

2. Juhoman

Juhoman Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis tässä ei tarkoiteta sitä että kuva näyttää television näytöllä paremmalta kuin tietokoneen monitorilla. Sen tiedän, mutta se kuva menee tässä ihan kauheaksi.

3. Juhoman

Juhoman Regular member

Trophy Points:
    26
    Luin nettiä ja sain tietää että tällä näytönohjaimella on ongelmia vanhojen videoiden kanssa joitten laatu ei ole mikään paras.

Eikä sitä voi 'parantaa' millään ohjelmalla.

Eli jos joku on ostamassa kaappauskorttia ja haluais kaapata vanhoja videoita niin älkää ostako ATIa.

Share This Page