mulla on kaks dvd levyä jotka ei toimi millään kotisoittimella eikä tietokoneella ei edes kannettavalla soittimella.(ei tunnista levyä) iso busterilla sain kuitenkin tiedostot näkymään levyllä .vob .ifo yms. classic player on ainoa joka toistaa jotenkin, mutta näyttää videon kestoksi 7 sekunttia... oikeasti noin tunti 7 sekuntin jälkeen palkki on kulunut loppuun ja elokuva loppuu, mutta kun kelaa hiirellä palkkia takaisin saa elokuvaa katottua toisesta kohtaa noin 7 sekunttia... outoa tämä itse tehty juhla video pitäisi saada jotenkin poltettua toimivaksi dvd:ksi
en oo ite polttanut.kun yks kaveri toi ne dvd:t mulle että jos saisin näkymään. mulla oli joskus samanlainen ongelma cd levyjen kanssa johon oli poltettu kuvia. cd:tä ei tunnistanut mikään kone. siihen löysin jonkun ohjelman joka osasi palauttaa koneelle kuvat cd:ltä jjotka sitten poltin toiselle cd:lle onnistuneesti. ei o tietoa ohjelmasta millä sen tein, mutta nyt haiskahtaa samanlaiselta ongelmalta.
selvis sen verran, että ne dvd:t on poltettu ilmeisesti suoraan dv-kameralta jvc dvd soittimella levylle. ja ilmeisesti niitä levyjä ei ole lopetettu. kuinka nämä videot saisi pelastettua