Hmm.. Mistäköhän olet ostanut tuollaisen DVD-soittimen. Kyllä sille käy CD-R, jolle on poltettu VCD, jos se vaan tukee VCD:tä. Tuli varmaan jotain väärin käsitystä tässä
Sony ei tue kuin Princon CDR:iä ja muiden valmistajien CDRW:tä, jospa kyseessä olisi joku tuollainen.
Hmm.. Pitäisi varmaan pitää "pää kiinni" asioista joista luulee olevansa varma, mutta sitten onkin väärässä
Niinno oikeassahan olit, toimii tossakin CDR, vähän nirso vaan brändien suhteen (kuten tuntuu olevan vähän kaikki soittimet, joissa ei ole dual-laseria -- tai vinkuintialaisia vehkeitä, joissa on DVD-ROM -asemana .
NAPA 311: normaalin kannettavan CD-soittimen näköinen ja kokoinen. Toimii akuilla ja verkkolaitteella ja tottelee kaukosäädintä. Toistaa VCD-levyjen lisäksi normaalit musiikkilevyt ja Mp3-tiedostot sekä tukee CDR- ja CDRW-levyjä. Ostin omani joulukuussa verkkokauppa.comista ja hinta oli parin sadan euron tietämillä, kun viimeksi sen hintaa tarkistin (samalla rahallahan saa jo "kunnon" DVD-soittimenkin, joten ainut etu on sen pieni koko ja liikuteltavuus). Harmi vain ettei toista SVCD-leffoja, joita itse askartelen, joten saa niitä ostaa käytettynäkin
Mä ostin noin vuosi takaperin Dmt:ltä dividon dvd soittimen ja on soittanut tähän asti moitteetta vcd,svcd,dvd,mp3. Mp3:n random funktiossa on jokin bugi mutta muten ok. Ei ole vielä tullut sellasta cd/dvd levyä eteen, että olisi niin naarmuuntunut ettei soitin olis osannut soittaa tai sellasta cdr levyä jota ei olisi tunnistanut. Ko. laitteesta saa myös region suojauksen pois päältä. Joku on myös väittänyt ettei siinä ole kopiointi suojausta vhs:lle tallentaessa scartin kautta. Itse en oo kyllä saanut onnaamaan. Muistaakseni tämän päivän hinta on 200 euron nujakoilla. Halpa ei ole aina huono!