en mä tiedä mikä firmware on mistä sen näkee en mä sitä millään ohjelmalla tuo vaan mä kopioin sen suoraan kansiosta PSP:lle
Muutit kuitenkin aluksi ne video PSP-yhteensopivaksi jollain ohjelmalla? Tai latasit varmasti PSP-yhteensopivan videon?
Firmwaren nekee PSPllä kohdasta settings > System settings > System information. Keskimmäisellä rivillä lukee System software ja sitten firmware. Onko video edes oikeassa muodossa? Pääte pitäisi olla .mp4 Netistä löytyy erillisiä ohjelmia jotka kääntää videot oikeaan muotoon mm. PSP Video 9
ei ole hankalaa. Googlaat PSP Video 9 - lataat sen, pistät elokuvan konvertoitumaan ja n. tunnin päästä (tai alle riippuen millaista laatua haluat) sulla on video sellaisessa muodossa, että pystyt sitä PSP:llä katsomaan. Jos et jostain syystä pysty siirtämään ohjelman kautta noita videoita PSP:lle niin laitat ne sitten copy pastella PSP:lle resurssienhallinnan kautta.
niin ja psp vaatii MPEG-4 formaatin ja siinä kun psp video 9:sillä tekee sen siinä tulee joku tiedosto niin seki pitää sujauttaa siine kansioon