Kafeine kaatuilee, enkä löytänyt ainakaan itse zoomausta siitä. Mikähän olisi yksinkertainen ja toimiva soitto ohjelma linuxiin? Windowsissa käytän Media player Classickia.
Mä käytän aina MPlayeriä. Se on siis konsolipohjainen, mutta saa GUI:n, yleensä kannattaa esim. SuSEssa asentaa pakettienhallinnasta, niin tulee automaattisesti GUI.
Harmillinen takaisku. Jotakin asetusta pielessä? Tai dvdcss/dvdcss2 ja (win32)codecit asentamatta? Video-ohjelmistoja on lukuisia: Xine, Ogle, Totem, Mplayer (yksi suositeltavimpia - myös graafinen lisuke mahdollista) jne. jne. Enpä nyt jaksa kaivella noita Video-soitin linkkejä enempää Luulisin, että nimenomaan täältä (afterdawn.com) löytyy noita nimiä enemmänkin. Kaffeinea en itse ole (koskaan) käyttänyt.
Itse pidän totem/xinelib playeristä, mplayer32 löytyy win32codecceja varten. mplayerin dvd soitto ominaisuudetkaan eivät ainakaan vielä tue menuja.
Ja Ubuntuhan oli kyseessä. Löytyykös tuo zoomaus mistä ohjelmista? Se olisi aika tärkeä, kun käyttelen eri näytöillä. Win32 oli ainakin asennettu tarkistan vielä tuon dvdcss/dvdcss2:n Taidan asennella tuon kubuntun uudellen ihan omalla asennus ohjelmalla. Luulen, että sain käyttiksen sekaisin sähläämällä asennusten kanssa. Konqueriltakin tulee kaatuilu ilmoituksia välillä. Mutta niinhän sitä Windowsiakin asenneltiin monasti.