Eli minulla on tämmösiä pieniä yksittäisi ongelmia ohjelman kanssa.. Yksi ongelmistani on kuinka esimerkiksi alkutekstin saa "rullaamaan" alas tavallaan listana. Yksi suuri ongelma on myös videosiirtymissä, jotka tapahtuvat Vegasissa key framejen avulla. Näistä en juurikaan tajua. Jos esimerkiksi teen siirtymän josta kuva A vaihtuu spinnaamalla kuvaan B, videosiirymä tapahtuu maksimipituudella 0.07sec, joka on HIEMAN liian nopea. Hienosäädötkään eivät parhaalla tavalla hanskassa ole. Esimerkiksi kuvan "heiluttaminen" ja kääntäminen vaikkapa jonkun hahmon suuntaiseen liikkeeseen. Osaan zoomata kyllä ja ymmärtänyt että samalla F-toiminnalla. Lisäilen tänne jos mieleen vielä jotain muuta mukavaa tulee. Myös sijoittamieni teksitien, vaikkapa alkuteksien "räjähtäminen/iskeytyminen" musiikin tahtiin olisi todella mukavaa osata. Jos jollain viisaalla mahdollisia ohjeita omaa takaa löytyy nii pistäs tulemaan. Myös hyvät tutoriaalit kelpaavat, mielellään suomenkieliset. Niistä tosin en itse ole kaikkea haluamaani löytänyt. Olen TODELLA kiitollinen jos saan vastaukset esittämiini kysymyksiin. Kiitos jo etukäteen.
Kai siinä jonkinlainen manuaali tuli mukana? Ohjekirja kannattaa lukea ensimmäiseks ongelma tilanteissa.