Ongelmanani on, että kun yritän polttaa nerolla yhtä Video_ts kansiota Dvd:lle, ei nero suostu niitä polttamaan, vaan alkaa valittamaan yhteensopivuusongelmista. Mistäs tämmönen ongelma johtuis? Ja jos olen ostamassa jonkinlaisia Dvd-r kiekkoja Nierlestä tai Wesellcd:stä, Mitä suosittelette?
Olet siis valinnut Nerosta sen video-dvd:n polton? Toimiiko tuo dvd jos yrität katsoa sitä suoraan koneelta (esim. PowerDVD:llä)? Millaisista yhteensopivuusongelmista tuo tarkalleen ottaen varoittaa? Itse suosittelen Verbatimin levyjä, ovat hyvälaatuista tavaraa.
Mulla toi ratkeaa usein silleen, että siirtää sen pelkän kansion sisällön siihen poltettavaksi..ei sitä itse kansiota. Mulla on ollut TDK levyjä..olen ollut niihin ihan tyytyväinen. Ei ole juurikaan mennyt polttoja pieleen.
Itse olen ajanut tuollaiset tapaukset dvd-shrink ohjelman läpi. On yleensä aina korjannut tilanteen. Ja kuten aina kannattaa tarkistaa, että on polttamassa oikealla tavalla. Valinnut dvd-videon poltettavaksi, kopioinut kaikki tarvittavat tiedostot VIDEO_TS-hakemistoon....jne
mullakin on valittanut joskus yhteensopivuusongelmaa mut painat vaa OK nappulaa nii kyllä mulla ainaki pelittää dvd-asemas
Jos käytät neron polta dvd-tiedostot ominaisuutta, niin sillon se valittaa tollasta jos sulla on siellä video_ts kansiossa jotain ylimääräistä sinne kuulumatonta.
Homma selvisikin sillä että asensin Vso:n ConvertXtoDvd ohjelman. Syynä oli se, ettei entinen tehnyt niitä tiedostoja loppuun, ja siksi ei suostunut nerokaan niitä polttamaan.