Video_TS kansion poltto - En saanut levyä käynnistymään automaattisesti

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Takamatsu, Jan 30, 2006.

1. Takamatsu

Takamatsu Member

Trophy Points:
    11
    Hei

Mulla ois sellainen ongelma, että poltin Roxion Easy CD/DVD Creatorilla DVD levyn VIDEO_TS kansiosta, mutta kun käynnistin WinDVD:n niin se ei toistanutkaan levyä automaattisesti, vaan minun piti lisätä soittolistaan levyn sisältämät .VOB tiedostot, jonka jälkeen video alkoi pyöriä. Myöskään alkuperäisestä VIDEO_TS kansion sisältämästä .IFO tiedostosta klikkaamalla video ei käynnistynyt, eikö sen pitäisi siitä avata koko leffa (tässä tapauksessa matsivideo) suoraan, ilman että joutuu lisäämään soittolistaan kaikki yksittäiset .VOBit??

Mitä pitäis tehdä, että sais levyn käynnistymään suoraan ja siten myös toimimaan tavallisessa DVD-soittimessa?? Nythän sitä ei varmaan saa sellaisella toistettua, kun ne tiedostot pitää yksitellen aukaista tai lisätä soittolistaan....

Pikaista apua kaivataan, kiitän jo etukäteen

Last edited: Jan 30, 2006
  2. ricardo

ricardo Guest

Vaikuttaa siltä,että olet tehnyt data dvd:n.Eli pelkkä Video_TS kansion poltto ei riitä,vaan levy on poltettava dvd yhteensopivassa muodossa.En tunne Roxiota,mutta eiköhän siitäkin moinen ominaisuus löydy.

Last edited by a moderator: Jan 30, 2006
  3. Takamatsu

Takamatsu Member

Trophy Points:
    11
    Niinpä muuten taisi käydä. En kyllä löytänyt kyseistä ominaisuutta (Nerossa DVD-video?) Roxiosta. Olen tuolla tavalla kyllä aikaisemmin poltellut decryptattuja levyjä, mutta nehän on toiminut jo sieltä kovalevyn kansiosta suoraan, joten ovat valmiiksi olleet oikeassa muodossa?

Pitänee hommata Nero.

Share This Page