Eli kun yritän ladata videodownloaderilla pasilan jaksoja, ei tapahdu mitään. Kun painan ''download link'' tulee viesti: Not Found The requested URL /get/vplayer.swf was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Miten saan ladattua videot? Onko jotain vaihtoehto-ohjelmaa?
Tarkoitatko FireFoxin add-onia? Koeta asentaa uudestaan, minulla ainakin lähti toimimaan sen jälkeen. Ja mistä siis yrität ladata niitä? Huomasin, että ainakin youtubessa on melko monta jaksoa siitä. Ja youtube jaksojahan voi ladata vaikka täältä, täältä tai täältä. Viimmeinen on samalla vissiin lataus ja convert ohjelma. Itse olen nuo convertannut tuosta .flv muodosta imtoo mpeg encoderilla. Vaikka ohjelma ei suoraan tuekkaan .flv:tä, on se kuitenkin hyvin ne convertannut. Huom! tulee laittaa näytettävistä formaateista "Show all files" Eikä "show supported". Tuossa yksi vaihtoehto .flv:n muuttaminen aviksi. Tuolla vähän laajempi kategoria converttereja. EDIT: Lisää linkkejä.
Kokeilin tallentaa Yle:ltä ko. ohjelman jakson WMR 11 ohjelmalla. Tallennus onnistui. Ennen varsinaista ohjelmaa tallentui lisäksi kaksi muuta .flv tiedostoa. Ensimmäinen kooltaan kaksi ja toinen 25kt. Ilmeisesti ne sotkevat muita tallennusmenetelmiä. Jakson koko oli muuten 89.051Mb ja sen URL: http://www.yle-pasila.fi/pasila/mov...i/pasila/movies/episodes/pasilanettiosa12.flv
No täytyypä kokeilla, mutta vasta viikon päästä, sillä taas on viikon mittainen asuntovaunureissu. Kiitos vinkeistä, ja lisääkin saa lähettää!