Videoitu materiaali tietokoneelle ja editointi

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by boogioogi, Feb 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boogioogi

boogioogi Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on edessäni n. 30kpl a 1,5h mittaisia kuvattuja urheilupätkiä otteluista cd-levyillä. Nyt ne pitäisi siirtää tietokoneelle ja editoida niistä yksi kokonainen pätkä. Olen tehnyt ennenkin pätkiä mutta nyt on vähän isompi homma edessä.

Onko tähän olemassa mitään vippaskonstia jolla pätkät saisi nopeammin koneelle? Kokeilin jo imagen luomista mutta herjasi jotain ja piti keskeyttää.

Minulla on Pinnacle studio 11, TOIN yhden pätkän kaikki kolme 30min tiedostoa ohjelmaan mutta en sitten löytänyt niitä mistään muokattavaksi, muutenkin ohjelma jumitti ja kaatuili koko ajan.

Eikö ole olemassa mitään ohjelmaa mikä suostuisi editoimaan suoraan kun iskee levyn koneeseen siltä istumalta? heh, taitaa olla toive-ajattelua.. ettei pätkiä tarvitsisi siis tuoda, tuskallisen hidasta ja jumittavaa touhua. Tietokoneessa ei ole kyllä vikaa, viimesen päälle uusi mylly, valmiudet tuommoseen työhön on varmasti.

Eli kysymykset:
    1. onko nopeampaa siirtotapaa olemassa?
    2. onko olemassa editointiohjelmaa missä pätkiä ei tarvitsisi siirtää koneen kovolle? onko mahdollista edes?
    3.parhaat ohjelmat tällaiseen työhön, saa maksaa mutta ei aivan maltaita.

Kiitos.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page