Elikkä ongelmana on, että miten saa windowsin tai minkä tahansa muun ohjelman tunnistamaan videon kaappaus lähteen mistä kuva on tulossa. Olen kytkenyt rca-johdon videosta (analoginen) näytönohjaimen video-in liitäntään (MSI GF4 4400 VTD). Mitä pitää tämän jälkeen tehdä että kaappaus ohjelma tunnistaa video lähteen?
WDM video for windows capture driver (Win32) tuollanen näyttäis olevan asennettuna mutta ainakun käynnistää windowsin niin tulee ilmoitus että tunnistamaton laite havaittu portissa radeon 9000 ja pyytää asentamaan ajureita
Kannattaa katsoa että kyseinen WDM ajuri on yhteensopiva näytönohjaimen perusajurin kyseisen version kanssa.
Itsellä on tuo samainen näyttis ja voin sanoa että se on tuskien taival löytää toimivat kaappausajurit (ne on erikseen asennettava!)... Itsellä toimii parhaiten joku ikivanha ajuri mikä löytyi asennus cd:ltä. Ja sekään ei toimi kuin niin että käynnistän ensin kyseisen näyttiksen mukana tulleen kaappaussoftan ja kun olen siinä saanut kuvan näkymään suljen sen ja avaan virtualdubin ja homma toimii... )
Oletko saanut toimimaan? Itselläni on samantyylinen ongelma Geforce 3:n kanssa, jossa piirinä Philips 7108 (vivo).
Ongelma ratkaistu, ainakin minulla toimii! Eli itselläni siis näyttiksessä tuo Philips SAA7108 piiri. Ohjeet tämän linkin _viimeisessä_ postauksessa: http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=4&thread=265129