Videon siirto ongelma. Videon siirto laitteesta epäonnistui sama juttu, komposiitti, tai S Video käytössä Pinnacle Studio for Dazzle Dazzle Video Capture USB v1.0 Panasonic NV-VP30 acer Travelmate 5720G Winows10 32bit
Kyseinen ohjelma on eka kertaa käytössä. Yritän tallettaa VHS kasetilta kannettavalle, valitsemalla Tuo.
https://support.corel.com/hc/en-us/...re-installations-with-Studio?mobile_site=true Onko nuo kohdat käyty läpi?
Asentaessani eilen ohjelmaa, jossain kohtaa tuli Asennusvirhe ilmoitus: Käyttöjärjestelmä on päivitetty Pinnacle Studion asennuksen jälkeen. Ohjelman ominaisuudet eivät välttämättä toimi oikein. Suosittelemme ohjelmiston asentamista uudelleen. Asensin ohjelman uudelleen + " päsin", ilmoituksen mukaan asennus OK. Vaan ei ole. Olen tänään poistanut ohjelman Revo Uninstallerilla. se sisälsi 4 eri tiedostoa. Aion nyt kokeilla asennusta vielä kerran.
Jotain uutta: Käynnistin äsken ohjelman, Aloita kaappaus oli hetken aktiivinen, en ollut tarpeeksi nopea klikatakseni sitä.
Mulla on samanlainen videokaappari eli Dazzle DVC100. Ei tosin pitkään aikaan nyt ollut käytössä kun analogista signaalia ei ole tarvinnut kaappailla. Voisin ens viikolla (nyt kyläilyä) kokeilla vaikka wanhalla digiboksilla miten se homma taas oikein menikään. Siis jos vielä jaksat tuon härpäkkeen kanssa säädellä. On kyllä toiminut ok. Kuvanlaatu on aika suttua kieltämättä.
Mulla menee homma vissiin ens viikon perjantaille eli jos @Tinke8 laittelet tarvittaessa jo juttua aloituspostaajalle niin ei hänen tarvitse odotella suotta. Palaan sitten astialle mikäli tarvetta vielä ilmenee.
Nyt Dazzle näkyy ekana, mutta, jälleen: Failed to get video from device, Start Capture " harmaana". Muilta osin homma pelittää.