Mulla olisi toi Bad Company 2 peli, mutta ihmettelempä tässä näin kun anti-aliasingia ei saa muulle vain kun x1, ansitrophic filterin x16. Win XP SP3, 4Gb RAM, ATI HD4870
Eikä sitä AA:ta välttämättä mihinkään edes tarvi. Harvemmin mikään niin hirveän sahalaitaiselta näyttää, vaikkei sitä päällä olisikaan. Ikävä juttuhan se tietysti on, jos sahalaitoja tuossa pelissä näkyy :/
^ Kyllä 24" fullHD näytöllä sitä sahalaitaa näkyy natiiviresollakin, mutta ei taistelussa sitä ollenkaan huomaa.
Ahaa, ok. Itse kun oon kokeillut (FC2), niin ajoneuvolla kulkiessa ratti on usein ikäänkuin ~18-kulmainen, ja sivupeili koostuu myös paloista, eikä ole pyöreä, jos AA ei ole päällä. Itseä se ei hirveästi haittaa, koska muutenkin täytyy koko ajan pitää katse tiessä. Pidän AA:n silti siinä 4X joka pelissä välttyäkseni näiltä olemattomilta häiriöiltä. Taistellessa tosiaan ei huomaa mitään, hirveästi ei grafiikoita kerkeä tutkiskella kaikessa tohinassa. Eihän se silti hirveän kivaa ole, ettei niitä asetuksia vain saa ylemmäs vaikka tehot riittäisikin.