Minulla on käytössä nokia 6131. Ja ongelmani on se että, kun otan puhelimeeni videoita niin ne ei näy. Jos joku tietää ratkaisun niin voisi kertoa. -Kiitos etukäteen.
Sen puhelimen videontoistin ei tue sitä formaattia mitä yrität toistaa. Voit tietysti konvertoida sen videon oikeaan muotoon tai yrittää etsitä toisen ohjelman jolla toistaa ne videot. Ei vain taida olla S40 alustalle saatavilla mitään hyviä erillisiä ohjelmia.
siis alun perin se oli kai .avi mutta vaihdoin sen mpeg sillain että latasin itunesin ja sillain en tiä toiminko oikein mutta ei viäkään toiminu
6131 Nokia 6131 Sisäänrakennettu musiikkisoitin, joka tukee MP3-, MP4-, AAC-, AAC+-, eAAC+-, WMA-, H.263- ja H.264-tiedostomuotoja Videokuvan suoratoisto 3GP puhelimessa -> tällä ImTOO 3GP Video Converter 3 itellä ollut N90 -> N93 -> 6131 kaikissa on toi imtoo toiminut loistavasti tosin jos ottaa sen ilmais version niin saa vain 2min per video
Mulla on N70 ja oon koittanu kaikenlaisii ohjelmii, mut ei toiminu muut ku SUPER (ei edes Nokia PC Suiten oma muunto-ohjelma). SUPERissa on seki hyvä puoli, että sillä saa muunnettuu kaikki videot ja äänet.