Elikkäs ongelma: Millä tahansa mediatoistimella (WMP, Winamp, Bsplayer, jopa VLC, WMPc...) katsottaessa mitä tahansa videota kodekeista riippumatta toistin jää jumiin. Sitten kun koittaa sulkea toistinta tehtävienhallinnan kautta kone menee lukkoon ja päästää ikävän piippauksen. Sitten ainoa keino päästä pois on reset. Joillain toistimilla kone pysyy vähän kauemmin pystyssä, esim. WMP:llä video juuttuu ekaan frameen, mutta ääni pyörii taustalla normaalisti. Sama tässä tapauksessa, että jos koittaa sulkea niin koko höskä kaatuu. Sitten jännä juttu, että pystyn katselemaan noita videoita normaalisti Virtualdubilla. Mikään mediatoistinhan tuo ei varsinaisesti ole, mutta sillä noita nykyään katselen. Myös esim. Youtubet ja Googlevideot toimivat normaalisti. Olen koittanut asennella ja poistella eri codecceja tuloksetta. Olen myös kokeillut paria versiota näytönohjaimen eri ajureista, tietenkin ensin poistanut vanhat ajurit... Tuloksetta myös. Ja tämä tuli ihan yhtäkkiä, ennen toimi ihan moitteettomasti kaikki. Speksit Windows XP Asus K8V-X 1024mb ddr Radeon 9500pro Soundblaster 128 pci 80+160gb kovot Jees, että jos joku nerokas viitsisi vähän auttaa tässä . Ilmotelkaa jos tarvii vielä jotain tietoa
Niin ja vielä senverran että jos jättää tehtävienhallinnan päälle kun laittaa videon pyörimään, niin sieltä kyseinen mediatoistin näyttää käyttävän 100% suoritinta.
Oletkos noita perusjuttuja tehnyt, rekisterin siivous/ virheen korjaus/ eheytys. Tuossa ja yksi, jota voisi testata. Advanced WindowsCare v2 Personal
Jooh olin käytelly ad-awarei, spybottei yms... Käytin tuota windowscaree ja se jotain poisteli noita omasta mielestään uhkaavia juttuja ja nyt on kone entistä enemmän sekaisin. Kaikki näyttää siltä kuin ei olisi näytönohjainta lainkaan :/
Jooh no se vika korjaantu sillä et asenteli näyttiksen ajurit uusiks. videot ei tosin vieläkään toimi.
Enpäs pysty käyttämään korjausasennusta, kun minulla on vielä todella vanha windows xp-levy, ja kun olen noiden internet-päivitysten avulla asennellut SP2 niin korjausasennusta yrittäessäni se valittaa väärää versiota... Enkä viitsisi koko winukkaakaan alkaa uusiksi säätämään :S
Pitäs onnistua näinkin... http://support.microsoft.com/?scid=kb;fi;315341&x=8&y=11 http://support.microsoft.com/kb/900871/
Minulla on tämä aivan sama ongelma. Kokeillut eri codecceja ja myös näyttiksen ajureita. Vika tuli päälle ku vaihoit Radeonin 9500 Pro:sta ASUS:ksen 7600GS:ään.