Eli otsikko kertoo jo asian. Onko tuo pakollinen harmi, vai mistä johtuu. Koneella näkyy vaan musta ruutu. Etsin jo haulla, mutta... En löytänyt. Joten. Jos apua saisi.
Ihan normaalia, jos ei ole kyse klooni tilasta. Eli jos vaikka kerrot näytönohjaimesi merkin ja mallin... Ja mitä ajureita käytät. Kloonitila päällä? <- jokin on pielessä Tietokoneen ruutu primary ja TV secondary näytö? <- jos näin niin toi on normaalia Lukenut pohjatietoa?? http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
voisi riippua siitä miten olet yhdistänyt koneen telkkariin, itselläni on plugilla johon tökätään joko s-video tai rca ja valitaan onko input tai output eli jos siitä pistää output niin saattaisi näkyä, korjatkaa jos olen väärässä edit. nrautava oli nopeampi kannatta kokeilla mitä hän sanoi
Joo. Ati Radeon 9800 pro AIW on näytönohjain. Uusimmat ajurit on sisällä. Ja s-video menee TV:ssä kiinni olevaan scart adapteriin. Kuva näkyy hyvin jne. Jep. Näyttö on ykkösenä, ja TV kakkosena. Saakos sen sit jotenkin näkymään yhtäaikaa kummassakin, vai tarvitseekos aina vaihdella asetuksista?
ATIn Control Panelilla sitä ei itse saanut, mutta Agent_007 oppaassa neuvotaan miten sen pitäisi saada kloonitilaan. (eli kummassakin sama näkymä) ATIn Catalyst Control Centerillä sen voi myös tehdä (itse jouduin tekeen). Eli mulla vain tietyt sovellukset (lue osa peleistä) ja elokuvat näkyvät kummallakin näytöllä, muuten se ei telvisiolle anna muuta kuin taustakuvaa.
Olin kyllä lukenut ton oppaan, mutta ei toiminut. =( Yllätys, yllätys! Jotenkin räpläämällä sain kun sainkin homman toimimaan. =) Joten kiitos neuvoista!
Itsellä on GeForce-kortti(5600?). Muuten kaikki toimii ok, mutta osa peleistä ei näy kuin TV:stä. Näyttö heittää "out of synch". Näitä pelejä ovat GTA SA, Sims, FlatOut jne sori hieman OT mutta onko kellään hajua asiaan?
Aika jännä onkelma käytössä on 85 Hz ja ennen noi pelit on toiminu, vasta kortin vaihdon jälkeen tuli ongelmia