Kun kävin lataamassa videon niin se oli winampin kuvakkeessa ja se video näkyy nyt winamp pluginissä.Miten mä saisin siihen ton windows media playerin kuvakkeen ja sit, että se näkys siinä media playerissä??? KIITOS ETUKÄTEEN!!!
vaihdat windosen asetuksista sen videon tiedostotyypin niin että media playeri käyttää niit tiedostoja...tietysti aina voit avata tiedoston suoraan wmp:llä
Eli, klikkaa tiedostoa oikealla hiiren napilla -> open with -> choose program -> valitse WMP -> ruksi kohtaan "always use the sel..." Onhan tiedosto tyyppi elokuva muotoa esim. .avi .mpg jne..?
Siis pitääkö mun klikata sitä winamp kuvaketta, jossa on se video??? Kun teen silleen niin ei siihen tule mitään "open with".....jne.... Vai tarkoititko että mun pitää media playerissä tehdä se????? Selitä vähän tarkemmin... KIITOS ETUKÄTEEN!!
Elikkä klikkaat sitä kuvaketta (Esim. elokuva.avi) Shift pohjassa oikella napillla ja valitse "avaa sovelluksessa..." etees pomppaa lista ja eti siitä "wmplayer" ja laita rusksi kohtaan "käytä aina tätä ohjelmaa.." ja klikkaa "OK" nyt pitäs toimia!