Kopioin Y.Tubesta pari mieluisaa videota PC:lle(RealPlayer) Tiedostot kopioituivat micro-sd:lle,mutta Nokia 6300 ilmoitti,että puhelin ei tue tiedostoa.(tiedostomuotoa) Mikä avuksi?Olisi kiva katsella videoita,nyt kun korttikin on tarpeeksi iso.
Onko videot 3GP-muodossa? Jos ei niin muuta ne Superilla http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/super.cfm
Videot ovat .flv-muodossa.(flash video) Asensin koneelle Superin,mutta en saa(osaa)muutettua 3gp-muotoon,jota siis Nokia tukee.
Attention! Löysin netistä ohjelman A123 flv to 3gp converter.Onnistuin tällä saamaan Y.T.-videot puhelimeeni.Toisessa clipissä(jostakin syystä?)ääni tuli paljon ennen kuvaa.Toinen ok. Mutta KIITOS!
Hyvä juttu että toimii! Katsoin että Superilla pitäisi pystyä muuttamaan myös flv-tiedostot 3gp:ksi. Ylös output kohtiin mulla on 3gp (Nokia/NEC/Siemens) H. 263 ja AAC ja alhaalta voi oikealla hiiren napilla valita filen (Add multimedia file)
Moi, nyt on niin,että Jake71 on konvertoinnin suhteen oikeassa.Lataa Super, niin iloa on katsella/kuunnella(3gp)kännykällä videota.Jaken ohjeet näet scrollaamalla ylöspäin.Kaksi omituisuutta minun kohdallani:1)kun clickaan convert,niin kone herjaa ettei onnistu.Onnistuu kuitenkin menemään kännykän kortille. 2)Ääni ja kuva ei jostakin syystä synkronissa puhelimessa,ei hirveästi haittaa. Minun kommenttini A123:sta taisi olla luulotautia.Unohda. Että näin.