Videot pyörivät hyvin bsplayerillä ilman tekstejä, mutta tekstitysten kanssa tökkivät pahasti.

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by box, Dec 24, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. box

box Guest

Eli minulla on asennettuna uusin bsplayer,ac3filter ja ffdshow. Ilman tekstityksiä elokuvat pyörivät hyvin, mutta tekstityksten kanssa elokuvat tahmaavat ja tökkivät.
    Jos laitan tekstitykset pienimmälle fontille, videot pyörivät vielä hyvin, mutta laittaessani tekstitysten fonttikokoa isommalle videot alkavat nykimään.

Olen tällä koneella aikaisemmin saanut videot tekstitysten kanssa näkymään hyvin ,silloin minulla oli asennettuna windows xp professional. Nyt formatoin koneen ja laitoin windows xp home edition käyttöjärjestelmän. Tämän formatoinnin jälkeen tämä videoiden nykiminen alkoi vaikka asensin samat ohjelma koneelle ,joilla olin ennen saanut videot pyörimään. Eli bsplayerin,ffdshown ja ac3filterin.

Olen yrittänyt kaikkeni tämän ongelman korjaamiseksi. Toivottavasti joku täällä osaa auttaa minua tämän ongelman kanssa.

Alkaa jo olla aika turhautunut olo.

Last edited by a moderator: Dec 25, 2004
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page