[bold] Kaikki [/bold] videotiedostot kaatavat koneen. Jos yritän katsoa netissä jotain videota.. kone kaatuu. Ja koneella olevat avit ja yms. kaikki videotiedostot eivät toimi. Bsplayerillä, winampilla ja windows media playerillä kone kaatuu [bold] HETI [/bold]tiedoston käynnistämisen jälkeen, ääni kyllä kuuluu mutta mitää muuta ei tapahdu. Divx player on toistanut joitain tiedostoja mutta myös sekin tilttaa joskus, Divx player myös joskus valittaa jonkun FOURCC code "xvid" puuttumisesta tj. Formaus ei ole auttanut ja olen kokeillut vaika mitä codekkeja mutta ongelma ei vaan ratkea. Siispä jos joku voisi tietää tai on kokenut saman niin voisi auttaa minua tässä asiassa. olisin kiitollinen
noista piirisarjan ajureista en tiedä mutta codec packkejä oon asentanut esim. gordian knot,K-lite codec pack ja ffdshow. Millälailla nuo vaikuttaa noiden videotiedostojen toimintaan?
kokeilen poistaa noi muut, mutta miten kun tossa k-lite codec packissa on kaikki divx ja ac3 ohjelmat, haenko ne sitten erikseen?
juu ei toiminu toi codecpackien poisto ja eriksee laitto ... missähän toi vika voi olla , mistä ne uusimmat piirisarjan ajurit sais? Tai pitäiskö piruuttansa kokeilla laittaa vanhat näyttiksen mukana tulleet asetukset
Minulla on myös samanlainen ongelma. Kun yritän avata media player 10:llä DVD-elokuvan, niin ohjelma herjaa seuraavaa: Windows Media Player ei voi toistaa DVD-kuvaa. Valitse Ohjauspaneelista Näyttö pienennä näyttötarkkuutta ja värien määrää. Voit käynnistää DVD-vianmäärityksen valitsemalla Lisätietoja. Pienensin näyttötarkkuutta ja värien määrää, mutta sama ilmoitus. Media player ei pysty toistamaan .mpeg-tiedostaja, ainoastaan äänikuuluu, mutta mitään ei näy. Onko Sonic Cineplayer DVD decoder:sta jotain apua ongelmaan? BSplayerillä ei myöskään tuo .mpeg-tiedoston katseleminen onnistu. Ongelmat samat kuin edellä kuvaa ei näy, mutta ääni kuuluu joskus. Koneessa ffdshow, mutta se ei aukea automaattisesti, enkä osaa sitä itse aukaista. Olisiko kellään ratkaisua näihin ongelmiin?
Tämän merkki on [bold] ASRock [/bold] ja versio on [bold] K7-Upgrade-600 [/bold] . Juu ja olisin tosi kiitollinen jos joku sen ettis ja auttaisi minua