Videotykin valinta

Discussion in 'Televisiot' started by RoIso, Oct 21, 2007.

1. RoIso

RoIso Member

Trophy Points:
    11
    Olen hankkimassa videotykkiä ja olen lueskellut netistä kaikennäkösiä arvosteluita, mutta kun ei oikeen saa selvää että mikä tykki nyt olisi sitten paras hankinta. Joten jos voisitte kertoa oman mielipiteenne näistä, että mikä olisi paras vaihtoehto tai ehdottaa jotain muuta. Tykki tulee leffojen, tv:n ja ps3:n käyttöön. Tykin hinta saisi maximissaan olla sen 1500e. Itse olen eniten kallistuneena Sanyon Z5:n ja toinen valinta olisi Panasonicin AE900. Mutta mitäs tuumitte?

TYKIT:

Sanyo PLV-Z5

Panasonic PT AE900

Panasonic PT-AX100

Optoma HD70

2. k0jootti

k0jootti Regular member

Trophy Points:
    46
    Saatko huoneen kuinka pimeäksi? AX100:ssa on hiukan Sanyota parempi valoteho, joten se pärjää valoisemmassakin huoneessa. Sanyossa taaseen lens-shift ominaisuus sekä paremmat liitännät, jotka mainittakoon pienoisina plussina.
    Pimeään huoneeseen ottaisin Sanyon, valoisempaan Panasonicin. Kaverilla on juuri tuo Sanyo eikä kuvanlaadussa ole moittimista, 720p tykkien parhaimmmistoa.

3. RoIso

RoIso Member

Trophy Points:
    11
    Laitoin tilaukseen Sanyon Z5:n, kuten myös Bk electroniksin Monolith DF:n, 5 kpl Usherin 520 II:sia ja onkyo 605:n. Saan huoneen pimeeksi kun ostan vaan vielä pimennyskankaan...

4. Sokar80

Sokar80 Regular member

Trophy Points:
    46
    No optoma HD70 elä mieti mitään muuta itellä on sen "iso veli" malli Optoma HD 72i kuola valu alussa kun lainasin kaverilta PS3 pelejä mut nyt oppinut että peli ei suju kun ohjain on kuolassa

en tiedä missä asut mut esim High End studiolta voi "lainata" päiväksi jotta ei tarvitse ostaa sikaa säkissä hesassa ainakin palvelu pelaa muista en tiedä

Share This Page