Moi! Mulla on tollanen Epson EMP-TW700 tykki ja olen ihmetellyt vähän, että eikö kuva ole terävämpi. Olen säätänyt siitä linssin "rullasta" kuvan parhaimmilleen, mutta vielä on aika rakeista. Kerran näin, kun opettaja koulussa laittoi tietokoneelta jotain näyttö yms asetuksia ja tykin kuva terävöittyi huomattavasti. Eli voiko jostain tietokoneesta/ tykin valikoista säätää kuvan vielä tarkemmaksi?
millä johdolla kiini joku laite kiini tossa kyllä tossa pitäisi olla hyvä kuva Epsoneista ei ole kokemusta mut kuulemma hyvä tykki hintaisekseen kokeile pistää VGA johdolla PC tykkiin kiini niin kuvan pitäisi olla automaattisesti hyvä tai sitten on jokin pielessä
Kyllä se on VGA-kaapelilla PC:ssä.. Kumma juttu. Harmittaa tuo kuvan laatu Elokuvassa ihan ok, mutta jos käyttää windowsia muuten, niin jotkut teksit on hyvin epäselviä toisin kuin muilla näkemillä projektoreilla.
olisit sanonut että PC tekstit haittaa se johtuu resoluutiosta 1280*720 tykin kuva venyy erilailla kun esim 1280*1024 TFT näytössä
Tarkasta tykille annettava resoluutio, aseta se 1280x720 niin ei pitäisi olla epäselvyyttä kuvassa.. Kyllä ne pikselit sitte on neliöitä eikä venytettyjä kun windows niin käskee..