Videotykki ja valkokangas

Discussion in 'Televisiot' started by samsaitsu, May 22, 2009.

1. samsaitsu

samsaitsu Member

Trophy Points:
    16
    Olen tässä miettinyt, että voisin ostaa valkokangaan ja videotykin, mutta en tiedä mistä etsiä. Haluaisin semmotten valkokangaan että kiinnitetään kattoon ja sitten painaa nappia se rullaa alas olen nähnyt koulussa hyvin kätevältä näytti. Ja sitten tietysti kattoon se videotykki.

Ehdotuksia kiitos !

2. kirkiisi

kirkiisi Member

Trophy Points:
    16
    Paljonko olet ajatellut budjetiksi, tuollainen valkokangas moottorilla taitaa maksaa saman verran kuin 1080p videotykki.

Muropaketti: Alle tonnin videotykkiprojekti Tämä kannattaa lukea, paljon hyödyllistä tietoa.

3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Jos asut lähelläkään jotain (Suomen mittapuun mukaan) suurta kaupunkia, suosittelen tutustumisen aloittamista kierroksella ns. hifi-liikkeisiin. Siten saat jonkinlaisen yleiskuvan tarjonnasta ja hintatasosta. Yleensä joissain perus-giganteissa on ihan turha käydä, mutta vaikkapa Kruunuradio Helsingissä, Hifi Studio 17 (Hki, Tre, Oulu) tai Hifihuone Tampereella ovat melkoisen asiantuntevia (ensimmäisenä mieleen tulleet esimerkit).

Tykkejä on myös testattu monissa lehdissä, kuten vaikka MikroBitissä.

Kun koneista on saatu joku käsitys, kannattaa miettiä, mitä ominaisuuksia itse pitää tärkeinä. Itselleni vaikkapa tuulettimen äänitaso on hyvin tärkeä hyvän kuvan lisäksi. Joku voi painottaa monipuolisia liitäntöjä tai säätöjä (zoomi, sivuttaissiirto, sähköiset säädöt), hintaa (myös varalampun hintaa!?) jne.

4. XDream

XDream Member

Trophy Points:
    11
    Moi!

Mulla ois myydä tollanen muropaketin artikkelissakin oleva Optoman hd700x, mukaan tulee kaikki mitä uutenakin, ohjeet, kaukosäädin ja pahvilaatikko. Lampulla tunteja n.300h ja tykki uudenveroisessa kunnossa!

Ota yhteyttä jos kiinnostaa vmviitakoski@gmail.com 0407453723

Share This Page