Minulla on OptomaDS309i lainassa kaverilta ja hän sanoi että ostapois 120€ ja saa katto telineen (arvo 120 uutena) kaupan päälle ja projektorin lamppu on palamassa ja uusi lamppu kannan kanssa maksaa about 200 pyöreesti ja projektorissahan ei ole HDMI liittimen paikkaa...Mitä sanotteko kannattaako ostaakaverin optoma ds309i vai esimerkiksi verkkokauppa.comista joku Epsonin Hd ready tykki 600eurolla..? TÄTÄ EPSONIA OLEN KATSELLUT:: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/50183/ddstv/Epson-EH-TW480-HD-Ready-projektori
kallis on ollut kiinnike. Biltemasta dvi-hdmi sovitin johan näkyy. SVGA (800x600) on kyllä aika surkea tarkkuus WIIssä tuo menisi ja digiboksin perässä, mutta jos tykkäät niin osta pois, mutta elä maksa noin paljon sain itse vastaavan OPTOMAN ilmaiseksi muttakin XGA(1024x768) tykin ja 80" kankaan(kankaan varastoin). seuraava tykkini tulee olemaan vähintään FullHD ja 3D, Tuolla nykyisellä kun heitän 107" kuvan niin jos rupee kattosomaan sillä silmällä niin "pikselit" hyppää silmille, kylläkin vain valkoisessa, katselu etäisyyden ollessa alle n.3,5m. ei kylläkään mitenkään häiritse missään käytännön tilanteessa. Itse en laittais 600€ WXGA(1280x800) tarkkuuden tykkiin.