vielä bsplayerista

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by ristoi, Mar 18, 2004.

1. ristoi

ristoi Member

Trophy Points:
    11
    tuossa alempana olikin jo minulla topicci hiukan eri ongelmasta. Ongelma näyttää hävinneen version 0.86 myötä.
    Nyt tuli semmoinen ongelma että miten saan .avi tiedoston aukeamaan suoraan bsplayerilla. Nyt ne aukeaa winamppiin kun klikkaa kuvaketta. Olen kokeillut ominaisuuksien/properties kautta muuttaa että avautuisi, muttei onnistu. Mistä mättää, ongelma ei ole suurensuuri mutta häiritsee.

2. joppis

joppis Regular member

Trophy Points:
    26
    Riippuu vähä käyttiksestä.

XPeessä homma hoituu helposti klikkaamalla oikean puoleista näppäintä hiirestä valitsemalla avaa sovelluksessa ja sieltä valitse ohjelma ja siitä valitset ohjelman selaamalla tai listasta ja laitat ruksin kohtaan avaa tämän tyyppiset tiedostot aina valitusssa sovelluksessa. Toinen tyyli toimii muissakin kuin xpeessä mene kansoin asetuksiin(sinne pääsee menemällä johonkin kansioon ja valitselmalla työkalut ja sieltä kansoin asetukset näin siis xpeessä muista en ole varma kun ei edessä ole muita Windowseja) valitse tiedosto tyypit vällehti ja etsi sieltä avi tiedostomuoto ja valitse muuta ja vaihda ohjelma.

Uudemmassa bsplayerissä on myös tuo toiminto että avi tulee oletukseksi bsplayerin asetuksista vanhemmasta versiosta tietoa minulla ei ole.

Korjatkaa jos olem väärässä.

3. Degra

Degra Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei korjata - kun olet oikeassa.

4. ristoi

ristoi Member

Trophy Points:
    11
    kiitos joppis, tuo jälkimmäinen juttu toi tuloksen.
    Niin sitä oppii aina jotain uuutta.

5. ipzu

ipzu Guest

Lisäksi windowssista voit muokata kaikkien tiedostotyyppien asetuksia ja millä ohjelmalla ne avataan.

==>Tools(työkalut)
    ===>File types(tiedostotyypit)

siinäpä niitä pitäisi olla.

Share This Page