Viestinvälityspalvelu antaa outoja ilmoituksia..

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by jees, Nov 5, 2005.

1. jees

jees Member

Trophy Points:
    11
    Tälläsiä pukkaa kaverin koneelle kokoajan.. Välillä toistakymmentä putkeen. Viestejä alko tulemaan heti, kun ensimmäisen kerran koneella mentiin nettiin formatoinnin jälkeen.

Screenshotteja:

2. Disa-

Disa- Regular member

Trophy Points:
    26
    Käynnistä -> suorita -> services.msc -> ok -> etsi listalta viestinvälityspalvelu -> tuplaklikkaa sitä -> paina seis ja valitse käynnistymistavaksi "ei käytössä"

Last edited: Nov 5, 2005
  3. jees

jees Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia. Koitetaanpa auttaako

4. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    paransin vähän otsikkoa.

5. Faeryan

Faeryan Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä se auttaa. Tuo on nyt uusinta uutta virus- ja spywaremainonnassa, lähetellä Windowsin net send komennolla mainoksia kaikkiin mahdollisiin koneisiin.
    Tuon messenger-judanssin sulkeminen ei vaikuta instant messenger -ohjelmiin mitä usein kysytään kun tuon neuvoo sulkemaan.

Oli muuten hauska noilla komennoilla leikkiä kun olin koulun mikrotuessa työharjoittelussa. :p

6. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    juu.. ja palomuuri kannattaa laittaa ennen kuin pistää koneen nettiin.. ja mielellään joku muu kuin windowssin oma.

7. Hakkeri*

Hakkeri* Guest

juu.. ja palomuuri kannattaa laittaa ennen kuin pistää koneen nettiin.. ja mielellään joku muu kuin windowssin oma.

siis toi ongelma mulla ainaski on ollu vaan win2k:ssa.. eikä se johdu mistään palomuurista ja jos toi on xp:ssä sama juttu jossa esim sp1 niin sama juttu siinäki on "viestinvälitys" ei se palomuurista johdu vaikka kuka enää asentaa netin ekaks ilman palomuuria.. sehän on ekaks palomuuri sitten vasta netti.. noiki on vaan windossista laitettava pois päältä ei noi mitään merkkaa mun mielestä ei ainakaan oo ollu miitän noitten viestien jälkee vaikka olen scannannut..:OP

8. jees

jees Member

Trophy Points:
    11
    Ookoo.. no nuo selventi ja tuolla myös viestien tulo loppu

Share This Page