Osaisiko joku neuvoa, miten estetään Windows 10:ä tallentamasta viimeiseksi käytettyjen tiedostojen luetteloa? Olen vain keksinyt, miten ne saa pois Resurssienhallinnan aloitusnäytöstä, mutta rastien poistaminen merkityistä ruuduista ei poista itse luetteloa: Jos esimerkiksi haluan liittää tiedoston sähköpostiin, niin "Liitä tiedosto" -toiminnon avaaminen tuo tyrkylle kaikki kuvat ja muut tiedostot, joita viime päivinä on käsitelty. Mielestäni Windows 7 ei toiminut näin, vaan ehdolle tuli vain Outlookissa viimeksi avattu kansio.
Jos ymmärsin oikein, niin tarkista löytyykö seuraavsta paikasta oikea asetus jota muuttaa. Asetukset - Mukauttaminen - Aloitus
Kiitos! Se oli tuo viimeinen kohta: Olin jo aikaisemmin poistanut nuo kohteet aloitusnäytön pikaluettelosta ja Resurssienhallinnan pikakäytöstä, mutta vaadittiin vielä tuonkin vaihto "Ei käytössä" -asentoon.