jos joku on tehnyt omia hubeja dc++ yhub ohjelmalla niin tarvitsisin apua miten sillä tehdään hubeja kun tulee teksti Your ISP/IP isn't allowed on this hub.
Juu eli koitappas seuraavaa... Otas ekana se ruksi sieltä hubi softasta pois kohdasta Use Isp/Ip Sitten vielä semmonen juttu mikä ei ilmennyt tosta tekstistäsi että muistathan että omaan hubiin mennään osoitteella 127.0.0.1 <siis ton oson laitat dc softaan mitä nyt ikinä käytätkin) Toivottavasti oli apua jos ei ni heittele kysymyksiä ni vastailen mielellään.
Hmm.. Mulla ei missään ole tollasta osotetta mun hubisoftassa ja aina oon hubilleni päässy =D Ja kuten jo aikasemmin mainitsin toisessa kysymyksessä, tämmönen teksti löyty hublistin FAQ:sta: How can i remove my hub from this site? Put address 127.0.0.1 to your hub software settings as hub address. Eli mikäköhän nyt pitää paikkaansa?
Niin siis en meinannutkaan että laitat sen oson hubisoftaan vaan ohjelmaan millä menet hubillesi. How can i remove my hub from this site?<-- ja tostahan saa sen kuvan että mitenkä saat hubisi pois julkisesta hubi listasta onko sillä merkitystä sen saat ite puntaroida. Put address 127.0.0.1 to your hub software settings as hub address <-- ja tolla viitataan aivan varmasti softaan millä menet hubillesi siinä on vain kirjoitusvirhe tohtisin väittää. Jos noin pitäisi hubin osoite määritellä niin ei pyöris mitkään hubit koska toi olisi sillon julkisissa kaikilla hubeilla sama osoite!! Ja jos käytät ip duccii ni sinnehän sä sen hubisi osotteen määrittelet ja laitat sen saman osotteen hubi softaan.Näin ainakin on toiminut kaikki minun rakentamani hubit. Edellä mainitulla ducilla ei tartte ip:tä laittaa julkiseksi hubi osoitteeksi. Mieleen tuli vielä semmonen että jos itse pääset hubillesi ni pääsevätkö muut sitten sinne?? Siis tuo osoitehan vaan kiertää sun omalles koneelle ja jos käyttäjä yrittää tulla sun hubilles tolla osolla niin sehän yrittää silloin vain ja ainoastaan kanssa omalle koneellensa ja ei näin ollen voi päästä hubillesi. En tiedä sitten onko noita eri tekniikoita millä hubin rakentaa mutta ainakin minulla homma on toiminut aina hyvin. Ja noin niinkun minä kaikki tietämäni hubit on rakennettu.
no juu nykyään noi hubin pyöritykset on aikas helpoo kun on tullu yhubeja ym... joissa ei tartte scriptien kanssa pelailla, elikäs sä tarttet nk. 2-suuntasen verkon mikä sulla on jo vissiin kun dc++ toimii aktiivina tässä sitten hieman perusohjetta: 1. kannattaa ottaa ilman muuta yhub softa koska vanhemmat nmdc ja ptokax ovat vaikeampia scriptien varassa toimivia hubeja joten : 2. hae yhub os. http://dcdev.net/yhub/ 3.sitä ei asenneta se vaan käynnistetään. 4.motd kansioon teet tervetulotekstin , säännöt jne.. 5.mene www.no-ip.com luo sieltä itsellesin DNS host = hubisi osote joka redaa omaan ip:hesi 6.hubisofta auki sitten hub settings, laitat "hubname","welcome","share","min slots", "use public registration","show motd","allow passive mode" lopuksi "save all to disk" 7.sitten register hub ip/dns siihen laitat juuri tekemäsi no-ip osotteen joka on sitten hubisi osoite, sitten kirjota description kuvaus joka menee hubilistaan ja ruksi kohtaan use public registration 8.sitten teet tilit = accounts elikäs opit vipit jne.. 9.sitten käyt koko hubisoftan asetukset lävitse ja löydät kyllä sieltä kaikki tarvittavat säädöt jos dc++ on tuttu 10. sitten start hub ja menet omalla koneellasi hubille ineen ja sitten pyydät jotain kaveria tulemaan toisesta ip:stä hubille jos molemmat pääsette kaikki on ok, jos kaveri ei pääse ni tod.näk palveluntarjoajasi on sulkenut dc portin 411 joka on märitelty välilehdellä hub settings siihen voit muuttaa sitten vaikkapa 2411 ja lisää hubiosoitteen perään :2411 kuten mulla esim. toisella hubillani on os. moviefreaks.sytes.net:2412 lisäksi yhubissa on aika paljon lisäyksi tohon versioon verrattuna jota ite käytän moviefreaks hubissa joten ne sun pitää ite sieltä bongata ja opetella kun en ite tiedä kuinka paljon softa on muuttunut.