Eli yhtäkkiä Bsplayer lakkasi toimimasta. Oon asentanut sen pariin kertaa uudestaan ja ei oo auttanut. Kun avaan sen niin tulee että Ohjelma on suorittanut laittoman toimonnon.... Siinä lukeet "Sulje" "Virheenkorjaus" ja "tiedot" virheenkorjauksella se ei osaa korjata sitä mitenkään. BPLAY aiheutti keskeytyksen 05H moduulissa <tuntematon> muistipaikassa 0084:000001b4. Rekisterit: EAX=f065e91d........ Miten ton vois korjata? Mikä muu ohjelma on yhtä hyvä, kätevä, saa subit myös lisättyä, ja helppo käyttöinen softa?
Kokeile uudempaa/vanhempaa bsplayerin versiota. Tarkista, ettet ole asentanut mitään outoa kodekkia joka voisi aiheuttaa tuollaisen virheen. Itse olen käyttänyt bsplayerin lisäksi Window media player 6.4 ja ffdshow -yhdistelmää aina tilanteesta riippuen. Ja ennenkuin ehdit kysyä, se WMP6.4 löytyy uudemmistakin windowseista kun kirjoittaa "suorita" kenttään "mplayer2" ilman lainausmerkkejä.
en mun mielestä oo asentanut mitään codecia. mulla on ihan ne perus codecit, xvid ja ac3. siis joku muisti juttu siinä on. kokeile eheyttää koneen jos sillä lähtis pois. miten tossa wmp laitetaan tekstit? ku laittaa subtitles on niin ei ne tuu, pitääkö se sub tiedosto laittaa samaan paikkaa kun se leffa o? oon kokeillut kaikki bsplayer vaihtoehtoja!
Kun asennat ffdshown, ohjelma löytyy ohjelmavalikosta. Sieltä ohjelma-asetuksista ruksaat kohdan "subtitles", ja siitä vielä kohdat "subtitles" ja "search", johon voi laittaa polun mistä tekstitykset löytyvät, jos ne eivät ole leffan kanssa samassa hakemistossa. Ja tekstitystiedoston pitää olla päätettä lukuunottamatta täysin yhtäläinen leffan tiedostonimen kanssa. Tuosta bsplayeristä en osaa sitten muuta enää neuvoa, kun että jos käyttis on XP, kokeile järjestelmän palauttamista pisteeseen, kun kaikki vielä toimi oikein. Periaattessa tuolla WMP6.4+ffdshow -yhdistelmällä pärjää kyllä aika pitkälle.
Jokos sait WMP:lla tekstit näkymään? Huomasin juuri, että voi sieltä ffdhwon asetuksista valita minkä tahansa tekstityksen, kun jättää sen "search" -kohdan ruksaamatta, ja etsii tekstitystiedoston siihen "file" -kenttään painamalla sitä nappia missä on kolme pistettä. Itsellä oli ollut vain tuo "search" -päällä, kun kaikki tekstitykset ovat minulla samassa hakemistossa.
oon koittanut noita eri softia mun mielestä divxplayerillä tulee parhain kuva mutta se ei osaa avata kaikki leffoja. wmp tulee mulla aika paska kuva. mitä tohon wmp muuta juttuja pitää lisätä kuin ffdshown ' käytän wmp 9.0
heittää tossa uudessa ffdshow:ssa ku yrittää avata: virhe ladattaessa ffdshow.ax tämän sovelluksen suorittamiseen tarvittavaa kirjastotiedostoa ei löydy
EDIT: Käytä tuota WMP 6.4:ää. Uudemmat WMP:t ovat raskaampia, eivätkä toimi yhtä jouhevasti kuin tuo WMP6.4. En usko että se kuvan laatu voi siitä Windows media player 6.4 johtua, sillä minusta tuntuu, että sen ohjelman pohjalta nuo muutkin ohjelmat toimivat (käyttöliittymässä vain eroja). Erikseen WMP:tä varten ei tarvitse asentaa mitään muuta kuin tuo ffdshow, jonka avulla siihen saa tekstityksen (muitakin ohjelmistoja tektin näyttämiseen on), muuten WMP käyttää samoja kodekkeja kuin muutkin toisto-ohjelmat. EDIT2: Kokeile asentaa jokin toinen alpha build tuolta ohjelman kotisivulta: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761 Kokeile vaikka tuota 2002-12-11 -buildia. Ainakin minulla toimii ongelmitta.