Vikasietotila ja verkkotoiminnot

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by KHK, Oct 2, 2010.

1. KHK

KHK Member

Trophy Points:
    18
    Hei. Lieneeköhän tämä windows-ongelma.. 4-5v vanha pöytäkone LG ei tahdo käynnistyä. Ruutuun tulee, että pitää valita normaali käynnistys, vikasietotila, tai vikasietotila ja verkkotoiminnot, viiminen jolla se toimi ja jotain muuta. Miksi se näin tekee? Eikä se silloinkaan heti tule vaan jouduin nyttenkin valikoimaan monta kertaa vikasietotila ja verkkotoiminnot. Onko tämä menossa rikki? Tallensin DVD:lle kaikki valokuvat yms ja sähköpostitin itselleni muut tärkeät tiedostot.
    Onko mitään mitä voi itse tehdä, ottaen huomioon, etten ymmärrä näistä juuri mitään, vai heitänkö pois ja ostan uuden? Vai voiko korjauttaa?
    Meillä on toinen kone jossa on Vista (aivan pyllystä), sitä ei käytetä, koska siihen ei saa langatonta nettiä??
    Tässä on siis windows.

2. Nasuaki

Nasuaki Member

Trophy Points:
    11
    Kannattaa kokeilla asentaa viime kädessä Windows uudelleen. Vaikea sanoa ruudun toisella puolella, että miksi se niin tekee, mutta yleensä uudelleen asennus ratkaisee vaikeat softaongelmat..

3. jkstone

jkstone Guest

Kyllähän se sekasin menee kun noita linkkejä ilman virustentorjuntaa klikkailee.

4. KHK

KHK Member

Trophy Points:
    18
    Hei taas!!! Mä onnistuin asentamaan windowsin uudelleen(kumma kyllä kaikki asenuslevyt oli tallella vuosien jälkeen!) ja nyt se taas toimii =)))
    SUURI KIITOS Nasuaki vinkistä ja linkistä. Kauan kesti saada tulostin, netti ym sinne mutta nyt taas pelittää. Olen tosi tyytyväinen, kyllä mä jotain näköjään osaan ;D

Share This Page