Vosko joku viisaampi selittää miten saisin basson tahtiin vilkkuvia neoneja tai ledejä koneeseen kii ? Katon jotain juttuja netistä mutta ne oli vaikeita ymmärtää Mulla on nyt sellanen 12 v pieni neoni lidlistä vahvistimesta kii ja vilkkuu aika surkeesti ...
siis oletko kytkenyt sen suoraan vahvistimeen? Mitenkäs tämä on mahdollista, ote se äkkiä irti jos olet sen ääni kanavaan laittanut. Tarvitset "ääniohjausyksikön". Itse en ole sellaista vielä löytänyt joka toimisi 12v neon-valojen kanssa. Siispä ostin linkistä löytyvästä kaupasta 4 kappaletta kylmäkatodiputkia sekä niiden kanssa yhteen sopivan ääniohjausyksikön.
Ei suoraan vaan oon laittanu kaiuttimeen johtoon joka on viritinvahvistimessa kiinni eli siinä on samassa neoni ja kaiutin Toi linkki ei toiminu mutta tajusin idean
Meikällä Ladassa takakaijuttimissa näin poppivalot: Lähtö takakaiuttimiin ---> Johdot haarautuu Apiko-liittimillä Toinen johtopari menee 6x9 kaiuttimeen ja toinen pari menee tupakinsytsäriin laitettavaan neonvaloon. Plussa siihen tappiin ja miinus toiseen niistä kaarista. Mulla on ne molemmis takakajareis nii komee illalla vetää ku ne vilkkuu sielä.