Mistä johtuu tämä virhe: Virhe 0x80070522: Asiakkaalla ei ole tarvittavaa etoikeutta Mikä sen aiheuttaa ja millä se eliminoidaan pois? Tuo virhe aiheuttaa sen että jos yritän esim. kopioida jotakin C:-asemaan, niin tuo virhe estää tekemästä sitä. Kiitos
Käyttöjärjestelmä on Windows 7 omassa kotikoneessa jossa on kiinteä yhteys. Minun on täytynyt sössiä joku juttu, niin että en voi tehdä mitään C:-asemassa. En haluaisi asentaa koko systeemiä uudelleen. Jos hommaan löytyy looginen ratkaisu, niin se auttaisi. Outo heitto: Asiakkaalla ei ole tarvittavaa etoikeutta. Mikä asiakas minä olen ja kenelle kun käytän konetta omassa kodissani omilla ehdoillani? ???
Vaikuttaa siltä, että jostakin syystä olet menettänyt kirjoitusoikeutesi C-asemalle. Itse olen vielä XP-käyttäjä, joten suhtaudu neuvoihin varauksella! Jos järjestelmänvalvojana klikkaat oikealla C:-asemaa, valitset Ominaisuudet ja sieltä välilehden Suojaus, pääset ilmeisesti Seiskassakin tarkastelemaan eri käyttäjien oikeuksia. Onko sinulla täydet oikeudet? En kyllä ymmärrä, miten järjestelmän valvoja voisi oikeutensa menettää, mutta sellaiseenhan nuo oireet viittaavat. Huom, jos muokkaat C-juuren käyttäjäoikeuksia, älä rajoita kenenkään olemassa olevia oikeuksia, vaan laajenna omiasi. Muutoin tulee lisää ongelmia.