minulla oli windows xp konella mutta se ei oikein toiminut niin päätin formatoida koneen. formatointi meni hyvin mutta kun olin asentamassa windows 98 niin siihen tuli microsoft scandisk se huomasi että mulla oli jotai korjattavaa koneellani mutta muut se korjasi paitsi tiedostojärjestelmän. mikä on siis kysessä? C: Scandisk tarkistaa nyt seuraavia alueita: OK--->mediakuvaus OK--->tilanvaraustaulukot OK--->hakemistorakenne EI KORJATTU--->tiedostojärjestelmä ohitettu--->vapaa tila ohitettu--->pintatarkistus onko kyseessä jotai minun kovalevystäni vai mistä? tarvitsisin apua! loppuun tuli teksti: aseman C päähakemistossa on liian monta tiedostoa. scandisk tallentaa kadonneet varausyksiköt tiedostoina aseman päähakemistoon. aseman C päähakemistossa voi olla enintää 512 tiedostoa. scandisk ei voi enää tallentaa kadonneita varausyksiköitä tiedostoina, koska aseman C päähakemistossa on jo suuri sallittu määrä tiedostoja. viimeistele osan C korjaus siirtämällä tai poistamalla tiedostoja sen päähakemistosta ja suorittamalla scandisk uudelleen. mutta en tiedä miten niitä poistetaan tai siirretään päähakemistosta.