Elikkä, piti formatoida kovalevy niin vaihoin kovalevyn toiseen koneesee koska nykyinen kone ei lue levyjä. no formatoin kovalevyn ja asensin windowsin uusiks, sitte ku laitan sen kovalevyn toiseesee koneesee niin tulee vaa mustanäyttö jossa lukee "virhe ladattaessa käyttöjärjestelmää" ennenki oon tehny tollei että nykysestä koneesta kovalevy toisee koneesee että voin formatoida, mutta viimeks ei tullu tommosta tekstii. netistä oon ettiny tietoa mutta ei pysty tekee mitää. ja aattelin että siitä on se bootti juttu jotenki menny, senhän voi korjata xp asennus levyllä mutku eihän toi nykynen kone pyöritä levyjä... ja ihan selvennykseksi että en käytä sitä toista konetta kun ei toimi nettikortti siihen ennenku pääsen ostamaan joten mitä pystyn tekemää tolle??
Ei se Windows enää toimi, jos vaihdat toiseen koneeseen sen kovalevyn, jolle Windows on asennettu. Sinun pitää asentaa käyttöjärjestelmä sille koneelle, jolla aiot sitä käyttää. Jos sen koneen levyasema ei toimi, voita asentaa ulkoiselta levyasemalta tai sitten muistitikulta, mikä taas vaatii omat esityönsä: http://www.vandomburg.net/installing-windows-xp-from-usb/
ei toi englanti oo mikään mun vahvin laji joten jos joku haluaisi pitää tänne miten se tehdään? ja mitenköhä se sitten viimeksi toimi? löysin hyvä suomenkielisen ohjeen. eiköhän näillä päästä eteempäin
elikkäs sain sen toimimaan jotenkin, sain alotettua alustamisen, alusti sen loppuu ja tuli lukemaan tämmönen "seuraavaa arvoa ei voida lukea tai se puuttuu asennuksen sif tiedostosta: arvo 0 rivillä, joka on osassa [SourceDisksFiles]" mitäköhän on vialla?