Elikkäs ois tämänlainen ongelma, että en saa ääniä pelaamaan vahvarin kautta xboxiin tai töllöön. Johdot kyllä löytyy, mutta ei vaan pelaa. Mikä neuvoksi??
jees tarviis vähän lisä infoa kun ei tuo kristallipallo toimi.... mitä johtoja käytät ja kuinka kytketty? vahvistimen mallikin ois ihan kiva tietää...
Vahvistin on JVC merkkinen ja optista johtoo mallasin ja kun ei pelannu nii testasin RCA:n eikä sekään toiminu
mikä sen vahvarin tarkka malli on? millä tavalla olet kytkenyt piuhat ja millä johdoilla? vi**uttaa neuvoo kun joutuu jokasta kohtaa tivaamaan erikseen. ...optinen kaapeli boksin ja vahvarin väliin, vahvarista asetukset kohdalleen ja pitäisi toimia. Itselläni on noin kiinni ja hyvin soi.
JVC RX-5052 on tarkka malli ja oon vetäny optisen piuhan suoraan töllöön kun ei oo tuota boksi siinä välissä, kun en semmosta tarvii, muita johtoja ei oo ja kaikki maholliset vahvari asetukset oon kokeillu ja myös telkkarin asetuksia oon muuttanu, mutta kun ei toimi, käytin jopa boksin välissä... Ei auttanu
itelläni on about sama malli (rx-5052) ja sain toimimaan vaan niin kun vedin tuon optisen kaapelin xboxin ja vahvarin välille. telkusta äänet menee vahvariin RCA-kaapelilla. kaiketi tv:n pitäisi osata kierrättää xboxilta tuleva ääni vahvarile jotta tuo toimisi noin. Television ääniin tuo optinen kaapeli tuskin paljoa vaikuttaa niin se on about sama kumminkin laittaa RCA-kaapelilla....