Eli tuli tässä tällänen pieni vertailu mieleen, että kumpi on virtsaa säästävämpi vaihtoehto, langaton bluetooth yhteydellä menevä, jossa siis virran luureihin hoitaa itse luurit, vai langallinen miniplugilla toimiva normisetti, jossa luurit ottavat virran Kännystä. Luulis että bluetooth on säästäväisempi, mutta sitä on taas vaikea sanoa miten paljon virtaa itse bluetooth yhteys vie? Kyseessä siis kunnon kuulokkeet jossa kunnon äänilaatu. Ja näin sivukysymyksenä onko noissa bluetooth kuulokkeissa yhtä hyvä laatu kuin normeissa? eli vaikuttaako äänenlaatuun? Jos jollain on tähän pätevää infoa niin kiitos paljon! Oddin
Itse käytän lähes päivittäin molempia kuulokkeita(käytössä HTC Touch Diamond), musiikkia langallisilla ja bluetooth toimii HF:nä, ja oonkin huomannu että kyllä tuo puhelimen akku tyhjenee huomattavasti nopeammin mikäli bluetooth on päällä. Toki esim. autolla ajaessa on langaton helpompi & turvallisempi vaihtoehto kuin langallinen. Mitä tulee äänenlaatuun, niin ainakin omalla kohdalla ero on suuri. En kyllä tuolla bluetooth napillani musiikkia lähtisi kuuntelemaan.