Eli virtalähteen corsair RM850 tuuletin ei pyöri joka aiheuttaa sen että kun alkaa pelaamaan niin noin 5-10min jälkeen kone menee jumiin ja lyö joko mustan tai punasen näytön. Tossahan on joku clink liitin ei mitään käryy pitäiskö se laittaa johkin kiinni. No laitoin sen emossa olevaan pwr fan kohtaan kiinni mut ei mitään ja aina vaan kaatuu kone ja koitin kaikkia muitakin fan paikkoja mitä löysin niin ei mitään apuu emo on asus p8z77-v lx. Eli olisko poweri rikki vai mitä? se aivan uusi koneessa ollu kiinni 24h ja samoin emo on uusi pari päivää vanha
se poweri on varmaan sellainen että sen puhallin lähtee pyörii vasta kun on virrankulutus jotain 20%. mulla oli tuossa yksi poweri joka teki saman,luulin että se on rikki ja kysyin asiaa paikallisesta atk kaupasta josta olin powerin ostanut niin se on ominaisuus ja normaalia.
no mikähän sitten siinä vois olla että pelit kaatuu lähes heti vaikka tehot kyl riittää ja mitkään lämmöt ei nouse. Näyttis GTX 770, prossu i7-3770k, 16Gb ram,
Kaverilla oli vähän samaa ongelmaa. Virtalähteessä ei riittänyt tehot tai en muista sieltä ei mun mielestä tullut tarpeeksi virtaa ja tuli aina vähän väliä kun pelasi niin bsod tai sitten justiinsa pinkkiä/mustaa näyttöä. Edit. Nyt siis uuden virtalähteen myötä häneltä on lähtenyt nämä kaatumiset ja toimii kone täydellisesti, mutta voi olla ajureissakin vika niinkuin muut sanovat täällä.
oletko kokeillut päivittää nvidia ajureita? veljen kone kaatuili 5-10min pelaamisen jälkeen ja kokeilin nvidian eri ajureita niin se kone alkoi toimia. nvidian 314.22 ajurit olivat toimivat ja kone ei enää kaatuillut. nyt se on toiminut hyvin. kokeiles vielä ohjelmia malvarebytes ja ccleaner. malvare poistaa haittaohjelmia ja ccleaner poistaa turhia rekisteri merkintöjä jotka myös saattaa aiheuttaa kaatuilua.
NVidia 314.22 ajurit ei käy GTX 7xx sarjan kortteihin, harmi sinänsä kun uusimmis nvidian ajureis tuntuu olevan näitä bugeja turhan paljon. Tuskin tuo virtalähteestä johtuu.